(  TERMENI ȘI CONDIȚII GENERALE PENTRU ÎNSCRIERE ȘI PARTICIPARE

1. PĂRȚILE CONTRACTANTE:
1.1 APOSTU IZABELA-MARIA P.F.A., înregistrată la Oficiul Registrului Comerțului de pe lângă Tribunalul Hunedoara J20/90/2018, având Cod Unic de Înregistrare 38848270, cu sediul în Petroșani, str. Independenței, bl. 19, sc. 2, et. 4, apt. 37, jud. Hunedoara, cont IBAN RO43BTRLRONCRT0491031701 deschis la Banca Transilvania, date de contact: contact@tabereparang.ro, telefon +40 728 740 003, reprezentată prin dna. Apostu Izabela-Maria, în calitate de Organizator/Prestator, și,
1.2. Părintele/Tutorele participantului la eveniment/în tabără și Participantul (numele părintelui/tutorelui, cât și al participantului se regăsesc în fișa de înscriere, parte integrantă din contract) în calitate de Beneficiar,

II. ACCEPTAREA CONDIȚIILOR
Prin completarea Formularului de Înscriere care se regăsește pe site-ul www.tabereparang.ro

sau pe una dintre paginile de facebook Tabere Parâng https://www.facebook.com/apostuizabela.tabereparang/

și Apostu Izabela – Monitor schi https://www.facebook.com/apostuizabela.monitorschi/

și prin achitarea avansului, Beneficiarul acceptă Termenii și Condițiile Generale pentru Înscriere și Participare la eveniment/tabără și confirmă luarea la cunoștință a Regulamentului Evenimentelor/Taberelor atașat ca anexă la prezentul act, fără a mai fi semnat un act scris.

III. OBIECTUL TERMENILOR ȘI CONDIȚIILOR
Obiectul Termenilor și Condițiilor reprezintăa prestarea de către Organizator/Prestator de servicii complete de evenimente/tabără așa cum sunt descrise în prezentarea evenimentului/taberei.

IV. DURATA TERMENILOR ȘI CONDIȚIILOR
Termenii și Condițiile se aplică pe o perioadă determinată, începând cu data plății avansului și completării Formularului de Înscriere și se încheie odată cu finalizarea evenimentului/taberei pe care a ales-o Beneficiarul.

V. TAXA DE PARTICIPARE, TERMENI DE PLATĂ

Taxa de participare este precizată în descrierea fiecărui eveniment/tabără și se va plati prin transfer bancar în contul specificat de Organizator/Prestator, după cum urmează:
– Avans, în maxim cinci zile lucrătoare de la confirmarea înscrierii și comunicarea de plată în numerar, prin ordin de plată sau prin transfer bancar în contul indicat de Prestator, (locul va fi rezervat numai după transmiterea ordinului de plată, cu avansul plătit);
– Diferența de plată se va achita în numerar, prin ordin de plată sau prin transfer bancar în contul indicat de Prestator, înaintea începerii evenimentului/taberei, în perioada specificată la momentul oportun de către Organizator/Prestator.

VI. POLITICA DE RETURNARE ÎN CAZUL ANULĂRII REZERVARII EVENIMENTULUI/TABEREI
În cazul în care Beneficiarul renunță, indiferent de motiv, la evenimentul/tabăra în care s-a înscris, se aplică următoarele penalități:
Avansul plătit nu este returnabil de către Organizator/Prestator, acesta reprezentând garanția participării la eveniment/în tabără;
În cazul în care plata s-a efectuat integral și se solicită anularea rezervării, indiferent de motiv, se va restitui suma achitată cu excepția avansului pentru rezervare. Beneficiarul are însă posibilitatea de a folosi avansul pentru rezervarea unui loc într-un eveniment viitor/într-o tabără viitoare, în limita locurilor disponibile, dacă anularea se face cu minim 30 de zile înainte de începerea evenimentului/taberei.
În cazul anulării rezervării se acceptă înlocuirea persoanei pentru care s-a făcut rezervarea fără a se percepe vreo penalizare.

Amânarea unui eveniment/tabără ca urmare a deciziilor ferme ale autorităților statului sau în situații neimputabile organizatorului/prestatorului (incluzând dar fără a se limita la: situații meteo nefavorabile, condiții meteo extreme, condiții de pârtie nefavorabile, stare de urgență, epidemii sau alte condiții considerate neprielnice), scutește organizatorul/prestatorul de returnarea avansului/taxei platite de către Beneficiar. În acest caz, avansul/taxa plătită de Beneficiar, asigură un loc într-un eveniment viitor/într-o tabără viitoare, în limita locurilor disponibile.

În cazul în care, din anumite motive (excluzând cele menționate în paragraful anterior) privind Organizatorul/Prestatorul, evenimentul/tabăra nu mai are loc, Beneficiarul va primi în contul indicat de acesta întreaga sumă pe care a achitat-o până în acel moment.

VII. OBLIGAȚIILE ORGANIZATORULUI/PRESTATORULUI
Să organizeze toate serviciile menționate în oferta evenimentului/taberei;
Să asigure supravegherea copiilor 24h/24h, pe toată durata evenimentului/taberei;
Să ofere logistica necesară organizării tuturor activităților specifice evenimentului/taberei;
Să ofere numărul optim de instructori, monitori, coordonatori etc.;
Să prezinte tuturor participanților Regulamentul Evenimentelor/Taberelor.

VIII. OBLIGAȚIILE BENEFICIARULUI
Să plătească taxa de participare convenită, respectând termenele de plată stipulate la art. V al acestui document;
Să respecte orele de intrare și ieșire de la eveniment/din tabără, cât și programul evenimentului/taberei;
Să respecte regulile din Regulament Evenimentelor/Taberelor.

IX. FORȚA MAJORĂ
Organizatorul/Prestatorul nu răspunde de neexecutarea la termen sau/și de executarea în mod necorespunzător – total sau parțial – a oricărei obligații care îi revine în baza prezentului document, daca neexecutarea sau executarea necorespunzătoare a obligației respective a fost cauzată de forța majoră, așa cum este definită de lege.
Anularea unui eveniment/tabără ca urmare a deciziilor ferme ale autorităților statului sau în situații neimputabile organizatorului/prestatorului (incluzând dar fără a se limita la: situații meteo nefavorabile, condiții meteo extreme, condiții de pârtie nefavorabile, stare de urgență, epidemii sau alte condiții considerate neprielnice), scutește organizatorul/prestatorul de returnarea taxei platite de catre Beneficiar.

X. NOTIFICĂRI ÎNTRE PĂRȚI
În accepțiunea părților contractante, orice notificare adresată de una dintre acestea celeilalte este valabil îndeplinită dacă va fi transmisă la adresa electronică de contact de pe site-ul web pentru organizator/prestator, respectiv la adresa menționată de beneficiar în formularul de înscriere.
Notificările verbale nu se iau în considerare de niciuna dintre părți.

XI. ALTE CLAUZE
Instructorii, coordonatorii, monitorii etc. vor fotografia și filma participanții la evenimente/tabere. Beneficiarul, dar și colaboratorii își rezervă dreptul de a folosi aceste materiale pentru materialele promoționale viitoare ale firmei, pe website, pe alte canale de internet ale organizatorului/prestatorului: facebook, instagram, youtube etc. ori pe materiale publicitare precum broșuri, postere, bannere etc., fără scop comercial, cu excepția cazurilor în care părinții ne transmit în scris (la categoria Altele din formularul de înscriere) că nu doresc ca fiul/fiica lor să apară în materialele publicitare.
În cazul nerespectării Regulamentului Evenimentelor/Taberelor, organizatorul nu își asumă responsabilitatea pentru consecințele apărute.
În tabără nu se acceptă să participe sau să asiste la activitățile copilului părinții/tutorii sau alți adulți care au legatură cu copilul înscris. Participarea acestora la tabără ar diminua puterea de concentrare a copilului, putând duce la disfuncționalități pe timpul activităților sau chiar la
accidente prin distragerea atenției.
La evenimente, copiii trebuie să aibă la ei următorul document:
1. Declarație pe propria răspundere întocmită de către unul dintre părinți sau de către tutorele legal al copilului în care să se precizeze că participantul este sănătos și apt pentru efort fizic și că s-a luat la cunoștință regulamentul evenimentului.
La evenimente, adulții trebuie să aibă la ei următoarele documente:
1. Declarație pe propria în care să se precizeze că participantul este sănătos și apt pentru efort fizic și că s-a luat la cunoștință regulamentul evenimentului.
În tabără, copiii trebuie să aibă la ei următoarele documente:
1. Copie după carnetul de elev ștampilat pentru anul curent.
2. Adeverință medicală, de la medicul de familie, că este sănătos și apt pentru efort fizic (obligatoriu!).
3. Certificat verde sau test negativ pentru SARS-CoV-2 nu mai vechi de 48 de ore (doar dacă se impune la nivel național/local).
În cazul în care condițiile meteo nu permit desfășurarea activităților conform programului inițial, organizatorul își rezervă dreptul să modifice activitățile în așa fel încât siguranța participanților să nu fie pusă în pericol.

XII. PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
Avand în vedere prevederile din Legea 129/2018 privind protecția datelor cu caracter personal al participanților la evenimente/tabere și Regulamentul (UE) 679/2016 al Parlamentului European şi al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date, vă garantăm că am luat cele mai bune măsuri pentru ca datele dumneavostră personale să fie în deplină siguranță, cu respectarea prevederilor legale.
Organizatorul/prestatorul aduce la cunoștința dvs. următoarele aspecte:
1. Informațiile oferite de dumneavoastră ce conțin date de identificare și cu caracter personal, vor fi folosite în scopul întocmirii documentelor și a facturilor fiscale ori în scop statistic, cu respectarea prevederilor legale.
2. Cu acordul dvs. vom procesa datele dvs. personale pentru a vă trimite buletine informative și/sau oferte în diferite campanii de marketing.
3. Datele de identificare personale nu vor fi făcute publice.
4. Stocarea datelor se va face pe perioadă de maxim 5 ani, cu excepția datelor contabile și administrație care vor fi păstrate până când impun normele legale în vigoare.
5. Dacă constatați că anumite date despre dumneavoastră nu sunt corecte, vă rugăm să ne contactați cât se poate de repede.

ANEXĂ

REGULAMENTUL EVENIMENTELOR/TABERELOR

ORGANIZATOR/PRESTATOR
Apostu Izabela-Maria, în calitate de titular al firmei Apostu Izabela Maria P.F.A., denumit în continuare organizator, organizează lecții de schi, tabere cu diferite tematici, competiții și evenimente sportive, denumite în continuare evenimente/tabere, în Stațiunea Parâng, județul Hunedoara și nu numai.
Evenimentele/taberele sunt organizate în colaborare cu cabane turistice autorizate, cu îndrumători, coordonatori autorizați și cadre didactice.

EVENIMENTE/TABERE, PERIOADE ȘI TARIFE
Se organizează lecții de schi și pachete de lecții de schi. Prețul variază în funcție de numărul de cursanți și numărul de ore dorite. Prețurile nu includ transport, cazare, masă, skipass-ul cursantului și al instructorului.
Se organizează competiții și evenimente sportive. Prețurile variază în funcție de perioada, durata, locația, tematica evenimentului și serviciile oferite.
Se organizează tabere cu diferite tematici: schi și snowboard, șah, “Cercetașii Parângului”, aventură și mișcare, tabere de zi etc. Prețurile variază în funcție de perioada, durata, locația, tematica taberei și serviciile oferite. Pot exista reduceri (pentru frați, pentru participanți în tabere anterioare etc.) în anumite cazuri și condiții. Aceste reduceri pot/nu pot fi cumulate.
Taberele se desfășoară în regim all-inclusive (cu excepția transportului la și de la tabără). Prețul taberelor include serviciile prevăzute pe poster/flyer în funcție de tematica taberei:
 Servicii de cazare la cabană turistică;
 Servicii de masă (3 mese/zi, desert și fruct, apă, ceai, suc);
 Masa de prânz din ultima zi;
 Drumeții;
 Orientare turistică;
 Tehnici de supraviețuire;
 Ecologie și protecția mediului;
 Cursuri, aplicații practice, jocuri;
 Antrenamente fizice;
 Echipamente sportive;
 Foc de tabără;
 Transport la parcul de aventură;
 Intrare la parcul de aventură și tiroliană;
 Monitori, instructori specializați, cadre didactice, supraveghetori;
 Alte activități specifice și materialele necesare;
 Premii și surprize;
 și altele, după caz.
Taberele se organizează pentru un număr minim de 10 participanți, excepție făcând tabăra de șah care se organizează cu minim 5 participanți.
Serviciile de cazare și masă sunt gratuite pentru profesorii organizatori (1 profesor la un grup de 10 elevi).

PROGRAMAREA LECȚIILOR DE SCHI
Rezervarea lecțiilor de schi se poate face telefonic, prin intermediul Whats App sau Messenger.
Durata efectivă a unei lecții/ore de schi este de 55 de minute. Pentru învățare eficientă și rezultate notabile, o lecție standard durează 2 ore consecutive. În cazul pachetelor de lecții, programul recomandat este: 10:00 – 12:00 și 14:00 – 16:00. Lecțiile se plătesc anticipat.
Prețurile nu includ transport, cazare, masă, skipass-ul cursantului și al instructorului.
Nerespectarea programului stablit duce la pierderea lecțiilor plătite.

ÎNSCRIEREA LA COMPETIȚII ȘI EVENIMENTE SPORTIVE
Înscrierea la competiții și evenimente sportive se face conform indicațiilor oferite odată cu publicarea detaliilor privind desfășurarea acestora.

ÎNSCRIEREA ÎN TABERELE TEMATICE
Formalitățile de înscriere cuprind următorii pași:
1. Se accesează pagina web www.tabereparang.ro sau una dintre următoarele pagini de
Facebook:

 Tabere Parâng https://www.facebook.com/apostuizabela.tabereparang/

sau

 Apostu Izabela – monitor schi https://www.facebook.com/apostuizabela.monitorschi/

2. Apăsând (click pe) butonul Înscrie-te se accesează formularul de înscriere on-line care se completează integral de către părinți. După completarea formularului se apasă butonul SUBMIT.

3. Se achită un avans de 400 lei, în maxim 5 zile lucrătoare, de la momentul primirii confirmării noastre, iar la detalii se trec următoarele informații “nume și prenume participant, perioada taberei” (exemplu: Apostu Izabela, 19-24.02.2024). Avansul se poate achita: cash, prin ordin de plată sau prin transfer bancar în contul: RO43BTRLRONCRT0491031701, Banca Transilvania, Titular cont APOSTU IZABELA-MARIA, Firma APOSTU IZABELA MARIA PERSOANĂ FIZICĂ AUTORIZATĂ. Toate plățile se vor face în LEI. Toate taxele bancare vor fi suportate de către participant. Avansul nu se returnează, acesta reprezentând garanția participării în tabără.
4. Diferența de plată se va achita cash, prin ordin de plată sau prin transfer bancar înainte de începerea taberei, înainte de începerea taberei, în perioada specificată la momentul oportun de către organizator.

PORNIREA ÎN TABĂRĂ
Întâlnirea cu părinții și cu grupul de copii participanți, dacă nu este specificat altfel, va avea loc la Telescaun Parâng (telescaunul vechi). Telescaun Parâng se află la aproximativ 8 km față de centrul orașului Petroșani. Transportul copiilor până la tabără și de la tabără va fi asigurat de către părinți.

BAGAJ ȘI ECHIPAMENT NECESAR ÎN TABERE
Bagajul (UN RUCSAC; nu trolere, nu plase) copilului trebuie să conțină următoarele:

 pentru taberele de vară: tricouri, pantaloni scurți, pantaloni lungi, bluză/hanorac, trening, haină de ploaie/impermeabilă, șosete și lenjerie intimă de schimb, pălărie sau șapcă, pijama; încălțăminte: bocanci sau altă încălțăminte de munte cu talpă aderentă/anti-alunecare pentru drumeții, adidași și șlapi pentru cabană; produse de igienă: săpun, periuță și pastă de dinți, prosop (un prosop în plus pentru tabăra de aventură și mișcare), șampon, cremă de protecție solară; altele: un ghiozdan pentru drumeții, un bidon pentru apă, mini uscător de păr etc.
 pentru taberele de iarnă:
– 1 costum de schi/snowboard (de schimb); + un costum de schi/snowboard care trebuie să fie pe el în momentul întâlnirii noastre.
– 1 rând de haine adecvate de purtat sub costumul de schi/snowboard (maieu, bluză de corp/termică, colanți termici/ciorap întreg, bluză/hanorac polar/softshell); + un rând de astfel de haine care trebuie să fie pe el în momentul întâlnirii noastre.
– obligatoriu cagulă sau căciulă subțire și fără moț, care poate fi purtată sub casca de schi;
Orice altă căciulă pentru celelate activități desfășurate afară.
– 1-2 perechi de mănuși de schimb; + o pereche de mănuși pe care le va purta în momentul întâlnirii noastre.
– șosete, de preferat șosete lungi, și lenjerie intimă de schimb;
– un tricou, o bluză și o pereche de pantaloni sau un trening și o pereche de încălțăminte lejeră (pentru activitățile din cabană);
– săpun, periuță și pastă de dinți, prosop, șampon și mini uscător de păr, dacă considerați că este cazul.

DULCIURI
Nu acceptăm dulciuri în tabără! Copiii vor primi zilnic desert și fructe proaspete. Dacă copiii vin cu dulciuri, acestea vor fi strânse și înapoiate în momentul încheierii taberei.

TELEFOANE MOBILE ȘI ALTE DISPOZITIVE
Copiii pot avea la ei telefoanele mobile (nu mp3-uri, nu tablete și nici alte dispozitive de acest fel). Totuși, copiii nu au voie să folosească telefoane mobile în timpul activităților zilnice din tabără și nici pe timpul nopții. Dacă aceste reguli nu vor fi respectate, atunci telefoanele se vor strânge. Taberele au un telefon de serviciu la care puteți contacta tabăra pe baza unui orar prestabilit. Tel.: 0728740003 – Apostu Izabela – Maria organizator și
coordonator. Alte numere de servicu vor fi comunicate ulterior prin e-mail.

COMPORTAMENTUL PARTICIPANȚILOR

Pe perioada taberei copiii sunt supravegheați și instruiți de coordonatori, monitori, instructori (unul la maximum 10 copii), cadre didactice însoțitoare și supraveghetori. Participanții trebuie să aibă un comportament disciplinat față de personalul taberei și față de colegi.

REGULI PENTRU PARTICIPANȚI:
 Să participe la toate activitățile organizate, exceptând permisiunea specială a organizator.
 Să respecte timpul de odihnă și să mențină liniștea în dormitoare dupa ce s-a dat stingerea.
 Să nu părăsească, fără permisiunea organizatorului, coordonatorilor etc., dormitoarele și incinta cabanei în niciun moment al zilei.
 Să nu intre în dormitoarele participanților de gen opus fără permisiunea organizatorului.
 Să nu bruscheze/agreseze colegii/personalul taberei, să nu aibă accese de violență și rasism. Aceste tipuri de agresiuni nu vor fi tolerate.
 Să nu dețină și/sau să nu consume țigări, băuturi alcoolice, substanțe ilegale.
 Să nu deterioreze și să nu distrugă bunurile (echipamentele, bunuri din cabana gazdă etc.).
 Să nu fure.

EXCLUDEREA DIN TABĂRĂ
Dacă pe perioada taberei participanții nu respectă regulile mai sus menționate, aceștia vor fi excluși din tabără. Organizatorul este îndreptățit să solicite ca în cel mai scurt timp să retrageti copilul din tabără, fără posibilitatea de a recupera plata serviciilor. Apostu Izabela Maria P.F.A. își rezervă dreptul de a retrage imediat participanții care au un comportament neadecvat din tabără. Cheltuielile pentru plecarea anticipată vor fi suportate în întregime de către părinți și nu vor exista rambursări ale zilelor neefectuate.

ÎNCHEIEREA TABEREI. PLECAREA DIN TABĂRĂ.
Locul de întâlnire pentru preluarea copiilor în ultima zi a taberei va fi transmis părinților din timp.
În cazul în care părinții nu pot veni să preia copilul, se cere ca persoana desemnată de către părinte să fie împuternicită de acesta printr-o declarație notarială de împuternicire. O copie după această declarație trebuie să ajungă la organizatorul de tabere.

CAUZE ȘI RISCURI LA CARE SE EXPUN PARTICIPANȚII
Accidente în timpul practicării exercițiilor sportive, a drumețiilor și nu numai, dacă nu respectă indicațiile și regulile privind conduita transmise de către monitori/instructori și coordonatori. Accidente pe instalațiile de transport pe cablu, dacă nu respectă indicațiile personalului care deservește aceste instalații. Alte cauze: alunecare pe teren/roci umede, pășire grăbită și greșită, alunecare pe podea, căderi/sărituri din pat supraetajat, atacuri ale animalelor sălbatice (urs, vipere etc.; deși șansele sunt minime, acestea totuși există) etc.

MEDICAMENTE
Evenimentele/taberele au truse de prim ajutor care acoperă situațiile ce pot apărea și pot fi gestionate de personalul taberei. Pentru situații mai grave se apelează la SALVAMONT sau, după caz, la un asistent medical ori la un medic. Salvamontul se află în centrul Stațiunii Parâng, iar spitalul (Spitalul de Urgență Petroșani) la 11-12 km. În situația în care copilul dvs. este sub tratament pe perioada taberei, medicamentele se predau organizatorului, iar tratamentul va fi administrat conform prescripției medicului. Deasemenea, dacă copilul răspunde mai bine la anumite medicamente pe care le trimiteți cu el, acestea vor fi preluate de către organizator în momentul sosirii la cabană. Vă rugăm, atașați o etichetă cu numele și prenumele. Ele vor fi administrate, după caz, sau returnate la finalul evenimentului/taberei, evitând astfel consumul necontrolat. Nu răspundem în cazul unor probleme de sănătate, dacă nu se respectă indicațiile medicului sau dacă nu am fost informați de alte probleme medicale.
În contextul actual, în scopul prevenirii răspândirii virusului COVID19 sau a oricărui alt tip de virus, vă rugăm nu trimiteți copiii la eveniment/în tabără dacă prezintă orice simptom de răceală, în special: febră, tuse, dificultăți de respirație. Vă rugăm să puneți la dispoziția copiilor câteva măști de protecție și câte un dezinfectant de mâini (doar dacă apar restricții la nivel național). Copiii trebuie să respecte regulile de igienă personală, recomandate de autorități.

DOCUMENTE NECESARE PENTRU TABERE
Copiii trebuie să aibă la ei următoarele documente:
1. Copie după carnetul de elev ștampilat pentru anul curent.
2. Adeverință medicală, de la medicul de familie, că este sănătos și apt pentru efort fizic (obligatoriu!).
3. Certificat verde sau test negativ pentru SARS-CoV-2 nu mai vechi de 48 de ore (doar dacă se impune la nivel național).

CERERI SPECIALE
Orice cerere specială trebuie trecută în formularul de înscriere la categoria Altele. Vom face tot posibilul să rezolvăm cerințele speciale, însă nu garantăm că vor fi îndeplinite.
Neîndeplinirea unei cerințe speciale nu reprezintă o încălcare a contractului. Nu putem accepta cereri condiționale.

MATERIALE PROMOȚIONALE
Instructorii vor fotografia și filma participanții din tabere. Apostu Izabela Maria P.F.A., dar și colaboratorii își rezervă dreptul de a folosi aceste materiale pentru materialele promoționale viitoare ale firmei, pe website, pe paginile de Facebook și în broșuri, cu excepția cazurilor în care părinții ne transmit în scris (la categoria Altele) că nu doresc ca fiul/fiica lor să apară în materialele publicitare.

RECLAMAȚII
În cazul în care sunteți nemulțumit de serviciile turistice primite, întocmiți o sesizare clară și explicită, cu privire la deficiențele constatate, legate de realizarea pachetului de servicii. Se va acționa imediat pentru soluționarea sesizării.

DAUNE
În cazul în care copilul dumneavostră, din neatenție sau din rea voință, produce daune în interiorul locației evenimentului/taberei, echipamentelor sau terțelor persoane, părinții sau tutorele legal, vor fi obligați să suporte daunele aferente. Se va achita contravaloarea bunurilor deteriorate sau distruse sau contravaloarea reparației acestora, cu mențiunea că părintele copilului și proprietarul bunurilor se vor înțelege fără implicarea organizatorului de evenimente/tabere.